Creative workspace - Louise Breyen

Aujourd'hui j'aime cet espace créatif vu sur le blog de Coco Lapine . Il appartient à Louise Breyen , une designer graphique danoise...

Aujourd'hui j'aime cet espace créatif vu sur le blog de Coco Lapine. Il appartient à Louise Breyen, une designer graphique danoise et les photos sont prises par Pernille Enoch.

Maintenant je pars pour une nouvelle matinée créative avec mes élèves de l'école de design ou j'anime des workshops tous les mardis. Aujourd'hui, j'emmène une valise pleine de magazines déco... on verra ce que ca va donner! :)

Today I'm loving this creative workspace seen on Coco Lapine's blog. It belongs to Louise Breyen, a Danish graphic designer and the photos are taken by Pernille Enoch.

Now I'm off for another creative morning with my students at the design school where I'm holding workshops every Tuesday. Today I'm bringing a suitcase full of interior magazines... we'll see what comes out of that! :)

You Might Also Like

9 commentaires

  1. Would love to share one of those classes with you...must be really inspiring

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I hope the students think so! :-o

      Delete
  2. Very creative! an inspiration!
    Marzia

    http://www.myworldapart.com/

    ReplyDelete
  3. lovely space!! thank you for sharing. you are so inspiring to me.
    Cate
    http://lamiacasadecor.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Marrant, hier soir je disais à mon homme qu'il faut que je trouve absolument un vase/récipient pour mes pinceaux qui traînent partout !!! Et là, surprise ! :)

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates