J'adore...

Je viens de trouver cet appartement via Husligheter and il fallait que je vous le montre... Deux petits appartements en mauvais était sont d...

Je viens de trouver cet appartement via Husligheter and il fallait que je vous le montre... Deux petits appartements en mauvais était sont devenus un superbe duplex de 106 m2 à Norrköping en Suède. La déco est un mélange personnel de design moderne et d'objets chinés, le tout dans une palette de couleurs de blanc/noir/bois avec des touches de couleurs vives. Tout ce que j'aime!

Just found this flat via Husligheter and had to show you... Two smaller flats in bad condition became one great duplex flat of 106m2 in Norrköping, Sweden. The style is a personal mix of modern design and thrifted things in a colour scheme of white/black/wood with splashes of bold colours. Right up my alley!


You Might Also Like

16 commentaires

  1. This is amazing! I love the colour details everywhere.

    ReplyDelete
  2. Being able to combine two spaces into one large home is such a dream come true (well, at least in my book) They seem to have done a great job with it.

    ReplyDelete
  3. Hei Anna
    Siden jeg leser at du er vokst opp i Sverige, regner jeg med at det går fint å skrive norsk.
    Jeg oppdaget bloggen din for noen dager siden og bare elsker bildene og stilen og tror mine blogglesere også ville like dette veldig godt.
    Håper det er i orden at jeg viser noen bilder fra bloggen din med link og anbefaling om å besøke bloggen din!
    Flott helg til deg!
    Stor hilsen fra Kaspara- Norge

    ReplyDelete
  4. Hello
    Many thanks, fairly refreshing, I enjoyed reading your article, You are wonderful!
    Thank you!

    ReplyDelete
  5. Love it! I love high celling !

    ReplyDelete
  6. What a great place! I love the material+ color combinations.

    ReplyDelete
  7. Tout ce que j'aime également!!!! Love love love ;-)

    ReplyDelete
  8. This is definitely a place to be! Wow... beautiful! Have a nice weekend :-)

    ReplyDelete
  9. Nice home!
    I never get tired watching Scandinavian style homes - so simple, cosy and light.

    Have a wonderful weekend!
    Tibs
    shoptravelfood.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hey Anna. Jeg er superfan av din blog, og leser alt du poster. På disse bildene var det et par av en stol som jeg tror min mor har...og ville så gjerne låne et par av dem til et innlegg om denne. Så reklamerer jeg litt for det flotte du gjør samtidig. Håpe det er i orden, - hvis ikke ta kontakt! :) Ha en super dag. Klem.

    ReplyDelete
  11. Gorgeous! I love the mix of contemporary & antiques/vintage/retro.

    ReplyDelete
  12. Inspirerande. Här bor en kreativ själ. Och - man blir lite nyfiken på en person som har en låda med etiketten "Obama"!! Skön Helg, Lisbeth

    ReplyDelete
  13. Super appartement. Je veux la même cuisine ... Et le petit banc aussi : )

    ReplyDelete
  14. @Kaspara: va kul att du gillar min blogg och tusen tack för länken hos dig!
    @Krabbelure: din mamma har tur som har såna fina stolar! Och tack för länken hos dig! :)
    @Lisbeth: haha, jag undrade också vad som döljde sig i den lådan ;))

    I hope you also had a wonderful weekend!

    ReplyDelete
  15. Förvånad och väldans mallig blev jag när jag helt plötsligt hittade vårt Norrköpingshem på en av mina favoritbloggar. Så roligt att du gillar vårt hem!

    Hälsa gärna på hemma hos oss via min blogg.

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates